Najlepsze pomysły rodzą się jako żarty. Staraj się myśleć tak zabawnie jak tylko to możliwe.
Każda reklama powinna być traktowana jako kontrybucja do złożonego symbolu którym jest obraz marki.
Czy reklama może konsumentowi narzucić gorszy produkt? Gorzkie doświadczenie nauczyło mnie, że nie. W tych rzadkich przypadkach kiedy reklamowałem produkty które testy konsumenckie wykazały jako gorsze od innych produktów w tej samej dziedzinie, wyniki były katastrofalne.
Czym Twoje reklamy będą bardziej informatywne, tym będą bardziej przekonujące.
Trzeba zdecydować jaki "obraz" chcesz dla swojej marki. Obraz oznacza osobowość, produkty podobnie jak ludzie mają osobowość i to może im pomóc lub zaszkodzić na rynku.
We współczesnym świecie biznesu, bycie kreatywnym, oryginalnym myślicielem jest niepotrzebne dopóki nie możesz tego sprzedać.
Ludzie reklamy którzy ignorują badania, są tak niebezpieczni jak generałowie którzy ignorują dekodowanie sygnałów wroga.
Nigdy nie zaprzestawaj testów a twoja reklama nigdy nie przestanie być coraz lepsza.
Dążenie do doskonałości jest mniej opłacalne niż dążenie do wielkości, ale może być bardziej satysfakcjonujące.
Pracowitość jest matką szczęścia.
Oko mistrza wykonuje więcej pracy niż jego obie ręce.
Prawdziwą miarą kariery jest zadowolenie a nawet duma z tego, że osiągnęło się sukces bez pozostawiania ofiar za sobą.
Każda świadomy kredytobiorca jest po prostu mniej podatny na oszustwa i nadużycia.
Praca to dla mnie nie rzeczywistość, ale sposób na uwolnienie się od rzeczywistości.
Prorokowanie to dobry sposób na biznes ale pełen ryzyka.
Nie wierzę, że można zaprzestać pilnowania swojego interesu, trzeba myśleć o nim za dnia i śnić o nim przez noc.
Zebranie się razem to początek, trzymanie się razem to postęp, praca razem to sukces.
Nie szukaj winnych, szukaj rozwiązania.
Wiem, że połowa mojej reklamy to wyrzucone pieniądze. Nie wiem tylko, która to połowa.
Przedsiębiorcy upadają ze swoimi przedsiębiorstwami, bo tak umiłowali stare sposoby, ze nie mogą zdobyć się na zmiany. Widzi się ich wszystkich dokoła – tych ludzi, którzy nie wiedzą, że dzień wczorajszy minął, i którzy obudzili się dziś rano z najnowszymi pomysłami z zeszłego roku. Można by prawie zapisać jako regułę, że ktoś zaczyna myśleć, iż w końcu znalazł właściwą swoją metodę, wtedy powinien lepiej rozpocząć jak najdokładniej badanie siebie samego, by się przekonać, czy któraś część jego mózg nie zasnęła.