Reklamy przykuwają uwagę, tylko o to chodzi.

Reklamy przykuwają uwagę, tylko o to chodzi.
Jedynym sposobem na reklamowanie jest nie skupianie się na produkcie.
Rozwija się przy tym i u nas, jak we wszystkich innych krajach, reklama przedwyborcza, absolutnie nie przebierająca w środkach. Wszystkie partie burżuazyjne, czyli takie, które bronią ekonomicznych przywilejów kapitalistów, reklamują się zupełnie tak samo, jak poszczególni kapitaliści reklamują swe towary.
Reklama to prawnie dozwolone kłamstwo.
Dobra reklama to taka, która sprzedaje produkty, nie zwracając na siebie uwagi.
Najlepsze pomysły rodzą się jako żarty. Staraj się myśleć tak zabawnie jak tylko to możliwe.
Reklama jest złem tylko wtedy kiedy reklamuje złe rzeczy.
Każda reklama powinna być traktowana jako kontrybucja do złożonego symbolu którym jest obraz marki.
Nie traktuję reklamy jako rozrywki lub formy sztuki lecz jako medium informacyjne.
Czy reklama może konsumentowi narzucić gorszy produkt? Gorzkie doświadczenie nauczyło mnie, że nie. W tych rzadkich przypadkach kiedy reklamowałem produkty które testy konsumenckie wykazały jako gorsze od innych produktów w tej samej dziedzinie, wyniki były katastrofalne.
Czym Twoje reklamy będą bardziej informatywne, tym będą bardziej przekonujące.
Trzeba zdecydować jaki "obraz" chcesz dla swojej marki. Obraz oznacza osobowość, produkty podobnie jak ludzie mają osobowość i to może im pomóc lub zaszkodzić na rynku.
Nie ma potrzeby aby reklama wyglądała jak reklama. Jeżeli będzie wyglądać jak artykuł, przyciągnie około 50 procent więcej czytelników.
Ludzie reklamy którzy ignorują badania, są tak niebezpieczni jak generałowie którzy ignorują dekodowanie sygnałów wroga.
Nigdy nie zaprzestawaj testów a twoja reklama nigdy nie przestanie być coraz lepsza.