Cytaty i aforyzmy Ulubione Kategorie Autorzy Profesje Narodowości Najlepsze Generator obrazków Losowe Szukaj

David Ogilvy

David Ogilvy (1911 - 1999) był specjalistą od reklamy, zwanym "Ojcem Reklamy".

• Profesje Davida Ogilvy: przedsiębiorca, businessman, inwestor • Narodowość: brytyjska
• Data urodzenia: piątek, 23 czerwca 1911 • Data śmierci: środa, 21 lipca 1999

Wybierz cytaty Davida Ogilvy według kategorii

Losowy obrazek z cytatem - co 10 minut losowanie

David Ogilvy
Umieść ten obrazek na swojej stronie / blogu, kopiując kod html poniżej, a co 10 minut pojawi się losowy cytat Davida Ogilvy:

Wielu ludzi - myślę, że jestem jednym z nich - jest bardziej produktywnych kiedy trochę wypiją. Zauważyłem, że kiedy wypiję dwie lub trzy brandy, jestem w stanie o wiele lepiej pisać.

Kategorie: cytaty o sobie; cytaty o alkoholu
strona cytatu

Reklama jest złem tylko wtedy kiedy reklamuje złe rzeczy.

strona cytatu
powiązane hasła: Reklama

Czy reklama może konsumentowi narzucić gorszy produkt? Gorzkie doświadczenie nauczyło mnie, że nie. W tych rzadkich przypadkach kiedy reklamowałem produkty które testy konsumenckie wykazały jako gorsze od innych produktów w tej samej dziedzinie, wyniki były katastrofalne.

Kategorie: cytaty biznes, firma
strona cytatu
powiązane hasła: Reklama

Czym Twoje reklamy będą bardziej informatywne, tym będą bardziej przekonujące.

Kategorie: cytaty biznes, firma
Ang.: "The more informative your advertising, the more persuasive it will be."
strona cytatu
powiązane hasła: Reklama

Trzeba zdecydować jaki "obraz" chcesz dla swojej marki. Obraz oznacza osobowość, produkty podobnie jak ludzie mają osobowość i to może im pomóc lub zaszkodzić na rynku.

Kategorie: cytaty biznes, firma
strona cytatu
powiązane hasła: Reklama

We współczesnym świecie biznesu, bycie kreatywnym, oryginalnym myślicielem jest niepotrzebne dopóki nie możesz tego sprzedać.

Kategorie: cytaty biznes, firma
Ang.: "In the modern world of business, it is useless to be a creative, original thinker unless you can also sell what you create."
strona cytatu

Nie ma potrzeby aby reklama wyglądała jak reklama. Jeżeli będzie wyglądać jak artykuł, przyciągnie około 50 procent więcej czytelników.

strona cytatu
powiązane hasła: Reklama

Ludzie reklamy którzy ignorują badania, są tak niebezpieczni jak generałowie którzy ignorują dekodowanie sygnałów wroga.

Kategorie: cytaty biznes, firma
strona cytatu
powiązane hasła: Reklama

Nigdy nie zaprzestawaj testów a twoja reklama nigdy nie przestanie być coraz lepsza.

Kategorie: cytaty biznes, firma
Ang.: "Never stop testing, and your advertising will never stop improving."
strona cytatu
powiązane hasła: Reklama

Zobacz też