Zobacz listę przedsiębiorców, businessmanów, inwestorów
Zobacz listę brytyjskich przedsiębiorców, businessmanów, inwestorów
Powiązane tematy: Jak osiągnąć sukces?Kosmos zawsze mnie fascynował. Jako młody chłopak patrzący w gwiazdy nie mogłem oprzeć się myśleniu o tym, co tam jest i czy kiedykolwiek znajdę się w kosmosie.
Nie można udawać swojej osobowości, pasji, lub celu.
Ludzie są jak kwiaty. Jeśli ich podlewasz, rozkwitają, jeżeli jesteś niemiły - więdną.
Powinniśmy się skupiać na tym co nas łączy, a nie na tym co nas dzieli.
Opiekuj się ludźmi, a wtedy będą się opiekować /twoim/ biznesem.
Szczęście ma miejsce, kiedy determinacja spotyka okazję.
Firmy muszą zachowywać się jak rekiny, aby przetrwać. Jeżeli nie będą przeć do przodu, utoną.
Wielu ludzi - myślę, że jestem jednym z nich - jest bardziej produktywnych kiedy trochę wypiją. Zauważyłem, że kiedy wypiję dwie lub trzy brandy, jestem w stanie o wiele lepiej pisać.
Dobra reklama to taka, która sprzedaje produkty, nie zwracając na siebie uwagi.
Najlepsze pomysły rodzą się jako żarty. Staraj się myśleć tak zabawnie jak tylko to możliwe.
Każda reklama powinna być traktowana jako kontrybucja do złożonego symbolu którym jest obraz marki.
Nie traktuję reklamy jako rozrywki lub formy sztuki lecz jako medium informacyjne.
Czy reklama może konsumentowi narzucić gorszy produkt? Gorzkie doświadczenie nauczyło mnie, że nie. W tych rzadkich przypadkach kiedy reklamowałem produkty które testy konsumenckie wykazały jako gorsze od innych produktów w tej samej dziedzinie, wyniki były katastrofalne.
Czym Twoje reklamy będą bardziej informatywne, tym będą bardziej przekonujące.
Trzeba zdecydować jaki "obraz" chcesz dla swojej marki. Obraz oznacza osobowość, produkty podobnie jak ludzie mają osobowość i to może im pomóc lub zaszkodzić na rynku.
We współczesnym świecie biznesu, bycie kreatywnym, oryginalnym myślicielem jest niepotrzebne dopóki nie możesz tego sprzedać.