Cytaty i aforyzmy Ulubione Kategorie Autorzy Profesje Narodowości Najlepsze Losuj cytat Szukaj

Cytaty brytyjskich przedsiębiorców, businessmanów, inwestorów

Zobacz listę przedsiębiorców, businessmanów, inwestorów

Zobacz listę brytyjskich przedsiębiorców, businessmanów, inwestorów

Powiązane tematy: Jak osiągnąć sukces?

Przedsiębiorcy, businessmani, inwestorzy wg. narodowości

Kosmos zawsze mnie fascynował. Jako młody chłopak patrzący w gwiazdy nie mogłem oprzeć się myśleniu o tym, co tam jest i czy kiedykolwiek znajdę się w kosmosie.

Richard Branson
strona cytatu
Kategorie: o kosmosie, wszechświecie; o sobie

Dobry lider nie tkwi za biurkiem.

Richard Branson
strona cytatu
Kategorie: dla liderów

Nie można udawać swojej osobowości, pasji, lub celu.

Richard Branson
strona cytatu
Kategorie: filozoficzne; o kłamstwach
Ang.: "You can't fake personality, passion or purpose". Źródło: fanpage Richarda Bransona.

Ludzie są jak kwiaty. Jeśli ich podlewasz, rozkwitają, jeżeli jesteś niemiły - więdną.

Richard Branson
strona cytatu
Kategorie: o człowieku, ludziach
Źródło: oficjalny fanpage
powiązane hasła: kwiaty

Powinniśmy się skupiać na tym co nas łączy, a nie na tym co nas dzieli.

Richard Branson
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma; o sukcesie; radzące
Ang.: "We should focus upon what brings us all together, not what sets us apart.". Źródło: oficjalny fanpage na facebooku.

Opiekuj się ludźmi, a wtedy będą się opiekować /twoim/ biznesem.

Richard Branson
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma
Ang.: "Tend to the people, and they will tend to the business." Źródło: oficjalny fan page na facebooku.

Szczęście ma miejsce, kiedy determinacja spotyka okazję.

Richard Branson
strona cytatu
Kategorie: motywacyjne; o sukcesie; o szczęściu
Źródło: strona Richarda na facebooku

Firmy muszą zachowywać się jak rekiny, aby przetrwać. Jeżeli nie będą przeć do przodu, utoną.

Richard Branson
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma
Źródło: profil R.B. na Facebooku

Konsument nie jest głupkiem, jest Twoją żoną.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma

Wielu ludzi - myślę, że jestem jednym z nich - jest bardziej produktywnych kiedy trochę wypiją. Zauważyłem, że kiedy wypiję dwie lub trzy brandy, jestem w stanie o wiele lepiej pisać.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: o alkoholu; o sobie

Dobra reklama to taka, która sprzedaje produkty, nie zwracając na siebie uwagi.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma
powiązane hasła: Reklama

Jeżeli to się nie sprzedaje to nie jest kreatywne.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma

Najlepsze pomysły rodzą się jako żarty. Staraj się myśleć tak zabawnie jak tylko to możliwe.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma
powiązane hasła: Jak osiągnąć sukces?; Reklama

Reklama jest złem tylko wtedy kiedy reklamuje złe rzeczy.

David Ogilvy
strona cytatu
powiązane hasła: Reklama

Każda reklama powinna być traktowana jako kontrybucja do złożonego symbolu którym jest obraz marki.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma
powiązane hasła: Reklama

Nie traktuję reklamy jako rozrywki lub formy sztuki lecz jako medium informacyjne.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: o sobie
powiązane hasła: Reklama

Czy reklama może konsumentowi narzucić gorszy produkt? Gorzkie doświadczenie nauczyło mnie, że nie. W tych rzadkich przypadkach kiedy reklamowałem produkty które testy konsumenckie wykazały jako gorsze od innych produktów w tej samej dziedzinie, wyniki były katastrofalne.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma
powiązane hasła: Reklama

Czym Twoje reklamy będą bardziej informatywne, tym będą bardziej przekonujące.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma
Ang.: "The more informative your advertising, the more persuasive it will be."
powiązane hasła: Reklama

Trzeba zdecydować jaki "obraz" chcesz dla swojej marki. Obraz oznacza osobowość, produkty podobnie jak ludzie mają osobowość i to może im pomóc lub zaszkodzić na rynku.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma
powiązane hasła: Reklama

We współczesnym świecie biznesu, bycie kreatywnym, oryginalnym myślicielem jest niepotrzebne dopóki nie możesz tego sprzedać.

David Ogilvy
strona cytatu
Kategorie: biznes, firma
Ang.: "In the modern world of business, it is useless to be a creative, original thinker unless you can also sell what you create."