Cytaty i aforyzmy Ulubione Kategorie Autorzy Profesje Narodowości Najlepsze Losuj cytat Szukaj

John Carmack

Informatyk a właściwie genialny samouk-programista - jeden z współzałożycieli firmy Id Software. Główny programista słynnych gier: Wolfenstein 3D, Doom i Quake.
John Carmack to: informatyk
Narodowość: amerykańska
Data urodzenia: czwartek, 20 sierpnia 1970

Wybierz cytaty Johna Carmacka według kategorii

⇓ ⇓ pokaż więcej kategorii ⇓ ⇓

Nie widzimy PC jako wiodącej platformy dla gier. To stwierdzenie spowoduje u niektórych złość, ale trudno to określić inaczej. Wersja /gry RAGE/ na konsole będzie miała większą publiczność niż wersja na PC.

strona cytatu
Kategorie: obserwacje
Źródło: http://news.softpedia.com/news/John-Carmack-Says-PC-Is-No-Longer-Leading-Games-Platform-227714.shtml

Xbox 360 to pierwsza konsola z którą pracowałem, posiadająca narzędzia deweloperskie lepsze niż mieliśmy na PC.

strona cytatu
Kategorie: obserwacje
Ang.: "The Xbox 360 is the first console that I've ever worked with that actually has development tools that are better for games than what we've had on PC."

Prędkość światła jest do kitu.

strona cytatu
Kategorie: śmieszne

Technika rakietowa została zmitologizowana nieproporcjonalnie do jej prawdziwej trudności.

strona cytatu
Kategorie: obserwacje

Programowanie to nie gra o sumie zerowej, nauczając kolegów niczego nie tracisz. Uwielbiam dzielić się czym tylko mogę, ponieważ kocham programowanie.

strona cytatu
Kategorie: moralizatorskie, etyczne
Gra o sumie stałej (jej szczególny przypadek to gra o sumie zerowej) jest grą w której zysk jednego gracza oznacza stratę drugiego. Ang.: "Programming is not a zero-sum game. Teaching something to a fellow programmer doesn't take it away from you. I'm happy to share what I can, because I'm in it for the love of programming."
powiązane hasła: Cytaty dla informatyków

Programowanie niskopoziomowe jest dobre dla duszy programisty.

strona cytatu
Kategorie: życiowe, o życiu; o umyśle, duszy; radzące
powiązane hasła: Cytaty dla informatyków

Fajnie jest zrobić grę, która sprzedaje się w milionach kopii.

strona cytatu
Kategorie: o sobie

Skupienie i ciężka praca to są realne klucze do sukcesu. Nie spuszczaj oczu z celu i po prostu pokonuj kolejne kroki w drodze do niego. Jeśli nie jesteś pewien którą drogę wybrać, zrób to obydwoma sposobami i zobacz który działą lepiej.

strona cytatu
Kategorie: motywacyjne; biznes, firma; o sukcesie; życiowe, o życiu; o pracy; radzące
Ang.: "Focused, hard work is the real key to success. Keep your eyes on the goal, and just keep taking the next step towards completing it. If you aren't sure which way to do something, do it both ways and see which works better."
powiązane hasła: Jak osiągnąć sukces?

Skupienie jest kwestią tego jakich rzeczy nie będziesz robić.

strona cytatu
Kategorie: filozoficzne; życiowe, o życiu; o umyśle, duszy; radzące
powiązane hasła: Cytaty dla informatyków

W najlepszym razie, rozrywka będzie subiektywna, niezdolna zaspokoić wszystkich. W najgorszym razie, gra będzie będzie symbolem najniższych plemiennych instynktów.

strona cytatu
Kategorie: katastroficzne, pesymistyczne; o kulturze i sztuce
Przewidywania Johna Carmacka dotyczące rozrywki komputerowej. Ang.: "At its best, entertainment is going to be a subjective thing that can't win for everyone, while at worst, a particular game just becomes a random symbol for petty tribal behavior."
powiązane hasła: Cytaty dla informatyków

Zgodnie z naturą prawa Moore'a, cokolwiek co zostanie stworzone przez genialnego programistę, może być zrobione przez przeciętniaka kilka lat później.

strona cytatu
Kategorie: filozoficzne; obserwacje
Ang.: "Because of the nature of Moore's law, anything that an extremely clever graphics programmer can do at one point can be replicated by a merely competent programmer some number of years later.". Prawo Moore'a dotyczy wzrostu liczby tranzystorów w układach scalonych.
powiązane hasła: Cytaty dla informatyków