Klient będzie jak dziecko. Jest to bardzo ważny, sekretny sos Amazona: istnieje kilka zasad w Amazonie, ale najważniejszą rzeczą, która zapewniła nam sukces – zdecydowanie – jest obsesyjno-kompulsywne skupienie się na kliencie.
To, na czym najbardziej się skupiamy, to myślenie długoterminowe, stawianie klienta w centrum naszej uwagi, i inwencja.
Jeśli robisz coś interesującego, będziesz mieć krytyków. Nie możesz tego zatrzymać. Idź naprzód. Nie warto przez to mieć bezsennych nocy.
Stres wynika przede wszystkim z niepodejmowania działań w stosunku do czegoś, nad czym możesz mieć kontrolę… stres wynika z ignorowania rzeczy, których nie powinieneś ignorować.
Stres pochodzi z ignorowania czegoś, czego nie powinieneś ignorować.
Widzimy naszych klientów jako gości zaproszonych na imprezę na której jesteśmy gospodarzami.
Dwoje dzieciaków zajmujących wieloosobowy pokój nie jest w stanie rozpocząć niczego istotnego w sprawach kosmosu. Dlatego chcę wykorzystać zasoby, które posiadam od Amazon i przełożyć je na ciężką infrastrukturę i zbudować sieć transportową, która pozwoli następnemu pokoleniu na dynamiczną przedsiębiorczość w kosmosie.
Jesteśmy słynni z nierentowności.
Gromadzisz jak najwięcej danych, zanurzasz się w tych danych, ale potem podejmujesz decyzję z głębi serca.
Zdecydowanie więcej różnorodnych pozycji znajduje się w kategorii książek niż w jakiejkolwiek innej kategorii.
Ludzie, którzy często mają rację, często zmieniają zdanie.
Będziemy musieli opuścić tę planetę i my ją opuścimy, i to zrobi dobrze tej planecie.
Wynalazek z natury jest destrukcyjny. Jeśli chcesz być rozumiany przez cały czas, nie twórz nic nowego.
Często zadawane w biznesie pytanie brzmi: dlaczego? To dobre pytanie, ale równie ważne jest pytanie, dlaczego nie?
Uważam, że trzeba być nierozumianym, aby wprowadzać innowacje.