Jedynym sposobem na wykonanie wielkiego dzieła, jest kochanie tego co się robi.
Wielkich rzeczy w biznesie nigdy nie dokonuje jedna osoba. Wykonuje je zespół ludzi.
Technologie tak jakby zawierają się w cyklach. Mają swoje wiosny, lata i jesienie, a potem idą na cmentarz. Staramy się wybierać rzeczy, które są na etapie w wiosny, i jeśli wybierze się mądrze, można zaoszczędzić sobie ogromną ilość pracy zamiast próbować zrobić wszystko.
Myślę, że większość ludzi twórczych chce wyrazić wdzięczność za to, że może wykorzystać pracę tych, którzy byli przed nami. Nie wynalazłem języka ani matematyki, z których korzystałem. Wytwarzałem bardzo niewiele z rzeczy, które jem, i w ogóle żadnych ubrań. Wszystko, co robię, opiera się na pracy innych przedstawicieli naszego gatunku, na których barkach stoimy. Wielu z nas chce się temu gatunkowi odwdzięczyć i dodać coś do wspólnej puli.
W DNA Apple tkwi przekonanie, że technologia to za mało. Wierzymy, że dopiero technologia połączona z humanizmem daje wyjątkowe rezultaty.
Niektórzy mówią: "Dajmy klientowi, czego chce". Ale to nie jest moje podejście. Naszym zadaniem jest ustalić, czego klient będzie chciał, zanim tego zapragnie. To chyba Henry Ford powiedział "Gdybym pytał klientów, czego chcą, powiedzieliby, ze szybszego konia!". Ludzie nie wiedzą, czego chcą, dopóki im tego nie pokażę. Dlatego właśnie nigdy nie opieram się na badaniach rynku. Naszym zadaniem jest odczytać to, co nie zostało jeszcze zapisane.
Tym za co płacą nam klienci jest drobiazgowe zajęcie się wszystkimi detalami tak żeby mogli łatwo i przyjemnie korzystać z naszych komputerów. Jesteśmy w tym raczej bardzo dobrzy. Nie znaczy to, że nie słuchamy naszych klientów, ale trudno jest im sprecyzować w sytuacji kiedy nie widzieli wcześniej niczego podobnego.
Twoja praca wypełni większość Twojego życia, jedynym sposobem aby osiągnąć satysfakcję jest wiara w to, że wykonujesz dobrą pracę. Jedyną drogą do wykonania dobrej pracy jest kochanie tego co się robi. Jeśli tego jeszcze nie znalazłeś - szukaj, nie rezygnuj. Kiedy poczujesz to w sercu będziesz wiedział, że to znalazłeś.
Zatrudniamy ludzi którzy chcą robić najlepsze rzeczy na świecie.
Innowacja rozróżnia lidera od naśladowcy.
Każdy rok w Apple był pełen problemów i sukcesów, nauki tak wielu doświadczeń w ciągu roku ile nabywa się w ciągu całego życia. Było to więc dziesięć żywotów.
Wiele firm wybrało redukcję i być może to było dla nich właściwe. My wybieramy inną ścieżkę. Wierzymy, że dając klientom świetne produkty będą oni nadal otwierać swoje portfele.