Kiedy Henry Ford zaczął produkować tanie, niezawodne samochody, ludzie mówili: "Nie, koń nadal jest dobry!?" Podjął ogromne ryzyko, ale zadziałało.
Henry Ford zapytany o źródło sukcesu legendarnego modelu Forda T odpowiedział „nie korzystaliśmy z badań marketingowych – gdybyśmy zapytali klientów czego potrzebują, to powiedzieliby, że szybszego konia, ponieważ nie wiedzieli czym właściwie jest samochód”.
Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nie zginą. Ale kiedy firma przestaje być twórcza, kiedy uważa, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej.
Co drogie, to miłe, co tanie, to zgniłe.
Kupując rzeczy tanie, trwonisz pieniądze.
Automatycznie jeżdżące samochody są naturalnym poszerzeniem bezpieczeństwa czynnego, i czymś, co powinniśmy zrobić.