John Carmack

dodaj autora do ulubionych w menu strony
• Narodowość: Amerykańska
• Data urodzenia: czwartek, 20 sierpnia 1970
• Profesje: Informatyk

Informacje / skrót życiorysu

Informatyk a właściwie genialny samouk-programista - jeden z współzałożycieli firmy Id Software. Główny programista słynnych gier: Wolfenstein 3D, Doom i Quake.

Wybierz cytaty Johna Carmacka według kategorii

↕ najlepsze wg. polubień ↕

Nie widzimy PC jako wiodącej platformy dla gier. To stwierdzenie spowoduje u niektórych złość, ale trudno to określić inaczej. Wersja /gry RAGE/ na konsole będzie miała większą publiczność niż wersja na PC.

Źródło: http://news.softpedia.com/news/John-Carmack-Says-PC-Is-No-Longer-Leading-Games-Platform-227714.shtml

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: obserwacje

Xbox 360 to pierwsza konsola z którą pracowałem, posiadająca narzędzia deweloperskie lepsze niż mieliśmy na PC.

Ang.: "The Xbox 360 is the first console that I've ever worked with that actually has development tools that are better for games than what we've had on PC."

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: obserwacje

Prędkość światła jest do kitu.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: Śmieszne

Technika rakietowa została zmitologizowana nieproporcjonalnie do jej prawdziwej trudności.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: obserwacje

Programowanie to nie gra o sumie zerowej, nauczając kolegów niczego nie tracisz. Uwielbiam dzielić się czym tylko mogę, ponieważ kocham programowanie.

Gra o sumie stałej (jej szczególny przypadek to gra o sumie zerowej) jest grą w której zysk jednego gracza oznacza stratę drugiego. Ang.: "Programming is not a zero-sum game. Teaching something to a fellow programmer doesn't take it away from you. I'm happy to share what I can, because I'm in it for the love of programming."

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: informatyka
Kategorie: moralizatorskie, etyczne

Programowanie niskopoziomowe jest dobre dla duszy programisty.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: informatyka
Kategorie: życiowe, o życiu, radzące, o umyśle, duszy

Fajnie jest zrobić grę, która sprzedaje się w milionach kopii.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: o sobie

Skupienie i ciężka praca to są realne klucze do sukcesu. Nie spuszczaj oczu z celu i po prostu pokonuj kolejne kroki w drodze do niego. Jeśli nie jesteś pewien którą drogę wybrać, zrób to obydwoma sposobami i zobacz który działą lepiej.

Ang.: "Focused, hard work is the real key to success. Keep your eyes on the goal, and just keep taking the next step towards completing it. If you aren't sure which way to do something, do it both ways and see which works better."

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: jak osiągnąć sukces
Kategorie: życiowe, o życiu, radzące, Biznes, firma, Motywujące, o pracy, o sukcesie

Skupienie jest kwestią tego jakich rzeczy nie będziesz robić.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: informatyka
Kategorie: filozoficzne, życiowe, o życiu, radzące, o umyśle, duszy

W najlepszym razie, rozrywka będzie subiektywna, niezdolna zaspokoić wszystkich. W najgorszym razie, gra będzie będzie symbolem najniższych plemiennych instynktów.

Przewidywania Johna Carmacka dotyczące rozrywki komputerowej. Ang.: "At its best, entertainment is going to be a subjective thing that can't win for everyone, while at worst, a particular game just becomes a random symbol for petty tribal behavior."

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: informatyka
Kategorie: katastroficzne, pesymistyczne, o kulturze i sztuce
↕ najlepsze wg. polubień ↕

▲ do góry ▲