David Ogilvy o biznesie

• Zobacz wszystkie cytaty Davida Ogilvy • Zobacz wszystkie cytaty biznes, firma
Profesje Davida Ogilvy: przedsiębiorca, businessman

David Ogilvy (1911 - 1999) był specjalistą od reklamy, zwanym "Ojcem Reklamy".

dodaj autora do ulubionych w menu strony  • Narodowość: Brytyjska  • Data urodzenia: piątek, 23 czerwca 1911  • Data śmierci: środa, 21 lipca 1999 

Wybierz cytaty Davida Ogilvy według kategorii

Usuń wybór kategorii »»

Zobacz cytaty biznes, firma wszystkich autorów.

Obrazek losujący co 10 minut cytaty Davida Ogilvy

David Ogilvy cytat

Poniższy kod obrazka możesz wstawić np. na swój blog albo jako sygnaturkę na forum.


Wybierz inny kolor i obrazki w generatorze cytatów.
↕ najlepsze wg. polubień ↕

Dążenie do doskonałości jest mniej opłacalne niż dążenie do wielkości, ale może być bardziej satysfakcjonujące.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: filozoficzne, biznes, firma

Nigdy nie zaprzestawaj testów a twoja reklama nigdy nie przestanie być coraz lepsza.

Ang.: "Never stop testing, and your advertising will never stop improving."

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: biznes, firma

Ludzie reklamy którzy ignorują badania, są tak niebezpieczni jak generałowie którzy ignorują dekodowanie sygnałów wroga.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: biznes, firma

We współczesnym świecie biznesu, bycie kreatywnym, oryginalnym myślicielem jest niepotrzebne dopóki nie możesz tego sprzedać.

Ang.: "In the modern world of business, it is useless to be a creative, original thinker unless you can also sell what you create."

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: biznes, firma

Trzeba zdecydować jaki "obraz" chcesz dla swojej marki. Obraz oznacza osobowość, produkty podobnie jak ludzie mają osobowość i to może im pomóc lub zaszkodzić na rynku.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: biznes, firma

Czym Twoje reklamy będą bardziej informatywne, tym będą bardziej przekonujące.

Ang.: "The more informative your advertising, the more persuasive it will be."

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: biznes, firma

Czy reklama może konsumentowi narzucić gorszy produkt? Gorzkie doświadczenie nauczyło mnie, że nie. W tych rzadkich przypadkach kiedy reklamowałem produkty które testy konsumenckie wykazały jako gorsze od innych produktów w tej samej dziedzinie, wyniki były katastrofalne.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: biznes, firma

Każda reklama powinna być traktowana jako kontrybucja do złożonego symbolu którym jest obraz marki.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: biznes, firma

Najlepsze pomysły rodzą się jako żarty. Staraj się myśleć tak zabawnie jak tylko to możliwe.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: jak osiągnąć sukces, reklama
Kategorie: biznes, firma

Jeżeli to się nie sprzedaje to nie jest kreatywne.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: biznes, firma
↕ najlepsze wg. polubień ↕

▲ do góry ▲