David Ogilvy

Profesje Davida Ogilvy: przedsiębiorca, businessman, inwestor

David Ogilvy (1911 - 1999) był specjalistą od reklamy, zwanym "Ojcem Reklamy".

dodaj autora do ulubionych w menu strony  • Narodowość: Brytyjska  • Data urodzenia: piątek, 23 czerwca 1911  • Data śmierci: środa, 21 lipca 1999 

Wybierz cytaty Davida Ogilvy według kategorii

Obrazek losujący co 10 minut cytaty Davida Ogilvy

David Ogilvy cytat

Poniższy kod obrazka możesz wstawić np. na swój blog albo jako sygnaturkę na forum.


↕ najlepsze wg. polubień ↕

Konsument nie jest głupkiem, jest Twoją żoną.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: biznes, firma

Wielu ludzi - myślę, że jestem jednym z nich - jest bardziej produktywnych kiedy trochę wypiją. Zauważyłem, że kiedy wypiję dwie lub trzy brandy, jestem w stanie o wiele lepiej pisać.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: o sobie, o alkoholu

Dobra reklama to taka, która sprzedaje produkty, nie zwracając na siebie uwagi.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: biznes, firma

Jeżeli to się nie sprzedaje to nie jest kreatywne.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
Kategorie: biznes, firma

Najlepsze pomysły rodzą się jako żarty. Staraj się myśleć tak zabawnie jak tylko to możliwe.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: jak osiągnąć sukces, reklama
Kategorie: biznes, firma

Reklama jest złem tylko wtedy kiedy reklamuje złe rzeczy.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama

Każda reklama powinna być traktowana jako kontrybucja do złożonego symbolu którym jest obraz marki.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: biznes, firma

Nie traktuję reklamy jako rozrywki lub formy sztuki lecz jako medium informacyjne.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: o sobie

Czy reklama może konsumentowi narzucić gorszy produkt? Gorzkie doświadczenie nauczyło mnie, że nie. W tych rzadkich przypadkach kiedy reklamowałem produkty które testy konsumenckie wykazały jako gorsze od innych produktów w tej samej dziedzinie, wyniki były katastrofalne.

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: biznes, firma

Czym Twoje reklamy będą bardziej informatywne, tym będą bardziej przekonujące.

Ang.: "The more informative your advertising, the more persuasive it will be."

strona cytatu
 dodaj ten cytat do ulubionych
powiązane hasła: reklama
Kategorie: biznes, firma
↕ najlepsze wg. polubień ↕

▲ do góry ▲